garantia produselor achizitionate de la magazinul Orizontul Copiilor, este de 100 zile calendaristice, din momentul primirii coletului,
garantia este valabila in baza facturii fiscale primite in coletul receptionat, pierderea sau distrugerea facturii, duce implicit la pierderea garantiei oferite de catre vanzator in momentul vanzarii,
garantia este valabila in cazul in care cumparatorul a respectat specificatiile de utilizare a produsului prezente pe site-ul Orizontul Copiilor si/sau pe eticheta produsului,
costul inlocuirii produsului este suportat de catre magazinul nostru,
in cazul in care produsul nu poate fi inlocuit, iti vom returna integral valoarea produsului,
returnarea banilor se va face doar in contul bancar al cumparatorului.
Cum returnez produsele aflate in garantie
pentru a returna un produs cumparat de la magazinul nostru este necesar sa ai produsul respectiv impreuna cu factura fiscala primita in coletul receptionat,
este necesar sa te asiguri ca te incadrezi in termenul de 100 de zile din momentul in care ai primit coletul si pana cand te-ai decis sa completezi Formularul de Retur, necesar pentru a ne anunta de intentiile tale,
dupa completarea Formularul de Retur, te rugam sa astepti raspunsul nostru favorabil (primit telefonic sau prin email) si apoi poti expedia coletul la adresa noastra,
te rugam sa atasezi coletului urmatoarele:
produsul care face obiectul garantiei,
factura fiscala primita.
Cum returnez produsele in termenul de 30 de zile agreat
returul produselor comandate poate fi facut in cel mult 30 de zile calendaristice de la data primirii coletului,
costul returului produsului este suportat de catre cumparator,
nu trebuie sa existe neaparat motive intemeiate pentru returul produselor cumparate de la magazinul nostru,
ai dreptul de a returna absolut orice produs comandat, daca acesta se prezinta in bune conditii, fara defectele mecanice (rupere, taiere, ardere),
pentru a returna un produs cumparat de la magazinul nostru este necesar sa ai produsul respectiv impreuna cu factura fiscala primita in coletul receptionat,
este necesar sa completezi Formularul de Retur pentru a ne anunta intentiile tale,
dupa completarea formularului de retur te rugam sa astepti raspunsul nostru favorabil (primit telefonic sau prin email) si apoi poti expedia coletul la adresa noastra,
te rugam sa atasezi in colet produsul (aflat in conditii decente), precum si factura fiscala.
returnarea banilor se va face doar in contul bancar al cumparatorului.